Kelas Bijak Membaca

Kelas Intensif Membaca bagi pelajar 4 tahun ke atas.

3 subscribers

Instructor ELITE - Fatin Elyna Nabilah Abdul Rahim

 
ANAK SAYA MASIH BELUM BOLEH MEMBACA!! BANTU SAYA?!
 
Tahun depan dah nak naik darjah satu, tapi anak masih merangkak membaca! Ada yang masih belum membaca. Cuba bayangkan darjah satu nanti macam mana? Kena ingat, subjek lain juga perlukan kemahiran membaca!
 
Kalau tak boleh membaca, macam mana pula lah subjek matematik, sains dan lain-lain tu?

 

"Anak saya masih merangkak membaca. Macam mana nak bantu?"

 

"Tahun depan dah nak masuk darjah 1 tapi anak saya belum boleh membaca."

 
Ada juga yang.......
 
 
"Mama, kawan adik semua dah boleh baca. Adik je tak pandai lagi."
 
"Ayah, kan seronok kalau abang boleh baca laju-laju."
 
 
Apa yang anda buat untuk bantu anak anda??
 
  • Dah beli buku tetapi masih tak tahu cara ajar yang betul?
  • Dah cuba ajar tapi anak tak berikan kerjasama yang baik.
  • Dah hantar ke kelas tapi anak masih tiada peningkatan?
  • Dah buat macam-macam tapi masih tak nampak hasil?

 

Kami faham, mesti ada yang tengah tertekan. Tak tahu macam mana nak bantu anak anda.

 

Tahukah anda bahawa Kelas Bijak Membaca: